Grandparents Day

You brought me sunshine when I only saw rain.

You brought me laughter when I only felt pain.

How you touched my life.

And made me who I am.

You are the keeper of my dreams.

My lovely Grandparents.


祖父母節

 當我只看到雨時你帶給我陽光

 當我只感到疼痛時你帶我歡笑

 你是如此接觸我的生命

 讓我知道我是誰

 你是我夢想的守護者

 我摯愛的祖父母

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    MPM PLUS 安坑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()